C&C 3 : un patch de Tibérium

C&C 3 : un patch de Tibérium

Dans Actu , par Jivé le 17 juillet 2007 à 18h57

Suivant le patch 1.05, le patch 1.06 arrive pour le dernier opus de Command & Conquer. Les guerres de Xavièrtiberium c'est moche. Pour rémedier à ça (et aux quelques bugs présents), ce nouveau patch de 149 Mo doit être installé. Et voici même une liste en anglais des changements apportés. Tracking Disconnects - Changed the way that disconnects are reported. Now, whenever the game detects that a disconnect has occurred in a 1v1 match, both players are awarded a disconnect stat -- neither player is given a win or loss stat. Exploits - Fixed an exploit that caused any unit or structure to become invincible if force-fired upon by a Mammoth Tank that had been upgraded with Rail Guns. Other Bugs - Fixed a bug that caused the Nod Cloaking Field power to deduct up to 6,000 credits from the Operations Center. The power now correctly deducts 3,000 credits - Fixed a bug that allowed players in the online lobbies to /tell and /invite users that had marked them to be ignored. - Players can no longer send /tell messages to other players as observers during a multiplayer match. - Fixed a hang that occurred when users typed /friend or /invite without a corresponding name. Et là, j'aimerais trouver une phrase de clôture qui pèche bien. Damned. Télécharger le patch.

Commentaires

A propos de...

Command & Conquer 3 : Les Guerres du Tiberium

Command & Conquer 3 : Les Guerres du Tiberium - PC
Support
Genre
Stratégie
Date de sortie
19 mars 2007 - France
Développé par
Electronic Arts
Edité par
Electronic Arts
Voir la fiche